Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij u helpen?

of kies een categorie om snel de hulp te vinden die u nodig heeft

Categorieën: Alle categorieën

Wat houdt het onderhoudsabonnement precies in?

Met een onderhoudsabonnement kiest u voor een jarenlang perfect geschilderd huis voor een vast bedrag per maand. Na 6-8 jaar volgt er een volledige herschilderbeurt. Zonder verdere financiële verrassingen en zonder geregel. Jaarlijks worden er werkzaamheden uitgevoerd, zoals inspectie- en onderhoudsbeurten.

Wat is het voordeel van zo’n onderhoudsabonnement?

Met een GlansGarant Onderhoudsabonnement kunt u de kosten spreiden, terwijl uw woning altijd in perfecte conditie is. Kwalitatief geselecteerde schilders bij u uit de buurt verzorgen het onderhoud.

Wat kost een onderhoudsabonnement bij GlansGarant?

Dat is natuurlijk geheel afhankelijk van uw woning, de staat waarin het schilderwerk verkeert en uw wensen. U kunt bij ons gemakkelijk berekenen wat u ongeveer kwijt bent als u kiest voor een onderhoudsabonnement. Dat kan middels onze keuzehulp tool.

Ik kies voor een onderhoudsabonnement, wie komt mijn woning schilderen?

GlansGarant schilder wordt men niet zomaar. GlansGarant hanteert een kwalitatief selectiebeleid met betrekking tot de aangesloten schildersbedrijven. Als u kiest voor een GlansGarant Onderhoudsabonnement heeft u zelf de mogelijkheid om een GlansGarant schildersbedrijf te kiezen bij u in de buurt of u kunt dat aan GlansGarant over laten. De ervaren schilders komen persoonlijk bij u langs om kennis te maken en al uw wensen in kaart te brengen.

Ik heb na 2 jaar last van houtrot, wat moet ik doen?

Wij kunnen nooit garanderen dat er geen houtrot zou kunnen ontstaan of hiervoor aansprakelijk gesteld. Herstel van houtrot is niet in ons onderhoudsabonnement opgenomen, tenzij anders vermeld.

Zit er garantie op het schilderwerk na eventuele ontbinding van het contract?

De bij ons aangesloten schildersbedrijven werken volgens de Algemene Voorwaarden van de kwaliteit/keurmerkorganisaties; de Koninklijke OnderhoudNL of de Betere Schilder.

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

De prijs is inclusief uren, verf, materialen, klimmaterialen(tenzij anders vermeld), overheadkosten, 9% BTW en jaarlijkse indexering.

Mijn schilder komt niet opdagen, wat nu?

U belt uw schildersbedrijf, maar ook GlansGarant is te allen tijde telefonisch of via mail te bereiken voor vragen of opmerkingen omtrent het schildersbedrijf, mocht deze zelf niet te bereiken zijn.