Suggestie, compliment of klacht indienen

Hoe neem ik contact op

Voordat u contact met ons opneemt verwijzen wij u eerst vriendelijk naar onderstaande veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Het GlansGarant team staat graag klaar om u te woord te staan.

Veelgestelde vragen

Ik ga verhuizen, wat nu?

Het onderhoudsabonnement kan met een opzegtermijn van 1 maand worden beëindigd. Er wordt dan afgerekend op basis van hetgeen u heeft betaald en de in uw opdracht gedane betalingen, verminderd met € 250,- beëindigingskosten.
Na de reguliere beëindiging, doen wij u graag weer een nieuw voorstel voor uw nieuwe woning en hoeft u geen beëindigingskosten te betalen.

Ik heb een opmerking over de gedane schilderwerkzaamheden, hoe kan ik dat het beste doen?

Neem contact op met het schildersbedrijf; zij horen graag wat u van het geleverde werk vindt.

Ik heb een mailtje gestuurd, wanneer kan ik een reactie verwachten?

GlansGarant doet haar uiterste best om binnen 3 werkdagen een passende reactie te geven.

Ik heb een melding gedaan voor een controle. Ik krijg geen gehoor bij de schilder, wat nu?

Neem in dit geval contact met GlansGarant op.

Mijn buren of vrienden willen ook een GlansGarant onderhoudsabonnement, what’s in it for me?

What’s in it for you? Wij werken met het GlansGarant Ambassadeursprogramma. Daarbij kunt u punten verdienen wanneer u een kennis, vriend, buur of familielid refereert naar GlansGarant. Lees hier meer over op: www.glansgarant.nl/ambassadeur-van-glansgarant

Neem contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef*
Naam*
Adres*