Jan de Vries

Onvolkomenheden in het schilderwerk worden snel hersteld, maar het is wel heel jammer dat die correc

Na de 1e schilderbeurt ontstonden er een paar blazen in de lak en bleek dat door regen putjes in de net aangebrachte laklaag waren ontstaan. Schilder heeft dat bij 1e inspectiebeurt opgelost, maar jammer dat het niet ineens goed was. Vlak voor de 1e onderhoudsbeurt die onlangs is uitgevoerd, ontdekte is dat een bovenkant van een kozijn nog helemaal niet geschilderd was. ook dat werd snel en gecorrigeerd, maar jammer dat het niet ineens goed was. Vorige week (toen het zo heet was) heb ik een blaas in de lak op de voordeur ontdekt. Dit heb ik nog niet bij de schilder gemeld. Hij zal ook dit zeker weer snel verhelpen, maar ik vind het vervelend om dit soort zaken zelf te moeten melden en had graag gezien dat dat niet nodig is. Het schilderwerk ziet er in zijn geheel best netjes uit, maar het is zo jammer dat die correcties nodig zijn.
Mijn dochter (die overigens zelf een diploma meesterschilder bij Nimeto heeft) heeft ook een Glansgarant contract en is daar heel tevreden over. Zij heeft Glansgarant bij ons aanbevolen maar vindt ook dat zij betere kwaliteit heeft gekregen dan wij. Onze schilder is vriendelijk, serieus, klantgericht en houdt zich aan het contract maar wij zouden graag willen dat er minder moet worden gecorrigeerd, dus alles first time right. Ergo, Glans Garant valt ons een beetje tegen.